Display Advertising

display-advertising-webexpert

CE ESTE DISPLAY ADVERTISING ?

Afișarea în rețeaua de display (publicitatea banner) este o formă de publicitate care transmite un mesaj comercial vizual utilizând text, logo-uri, animații, videoclipuri, fotografii sau alte elemente grafice.

Acest proces presupune ca persoana/compania care doreste promovarea sa plateasca pentru un anunt plasat pe un site tert sau in social media. Ca urmare, aceste bannere vor fi expuse potentialilor clienti pe un site intreg, intr-o sectiune a unui site sau in functie de cuvintele cheie folosite iar acest  lucru va genera crearea de trafic catre site.

publicitate-banner

DE CE ESTE DISPLAY ADVERTISING IMPORTANT PENTRU BUSINESS-UL DUMNEAVOASTRA ?

  1. GENEREAZA RASPUNS RAPID. Folosirea Display Advertising atrage raspuns direct prin faptul ca persoanele care vad bannerul dau click pe el si ajung direct pe site-ul celui care face publicitatea.
  2. PROEMINENTA BRAND. Dispunerea repetata a imaginilor in cadrul publicitatii cu bannere genereaza o proeminenta a brandului sau produsului afisat. In acest mod, chiar daca persoanele pot cauta pe internet un produs specific i se poate atrage atentia ca un nou produs exista pe piata.
  3. EFECT DE HALO. Expunerea repetata la anunturi online in special cand exista o asociere si cu alte tipuri de media poate creste foarte mult perceptia brandului si intentia de cumparare.
  4. INTERACTIUNE CU BRANDUL. Multe bannere moderne sunt compuse din doua parti : o imagine initiala care incurajeaza interactiunea initiala si dupa aceea inca o imagine care incurajeaza interactiunea cu brandul.
  5. COST. Sunt multe oportunitati de a cumpara display advertising la costuri mult mai mici decat costul de media traditionala.
  6. FOCUS PE SEGMENTUL TINTA. Prin display advertising se pot selecta site-urile sau partile din site in care audienta tinta se afla (spre exemplu, un comerciant de jucarii va putea alege ca bannerele sa apara in rubrica pentru cei mici dintr-un site general de genul Amazon).
  7. CAMPANII DINAMICE. Spre deosebire de media traditionala unde bannerele sau anunturile publicitare trebuiesc cumparate cu multe saptamani sau luni inainte, Display Advertising-ul ofera o mare flexibilitate astfel incat bannerele sau anunturile pot fi schimbate oricand, chiar si in timpul campaniei.
  8. CLARITATE IN CALCULUL RENTABILITATII. Daca alegeti Display Advertising veti avea o serie de instrumente cu care veti putea masura audienta, interactiunea si raspunsul la publicitatea cu bannere.