PR Online

PR-online-webexpert

CE INSEAMNA PR ONLINE ?

Activitatea de PR online este strâns asociată cu îmbunătățirea rezultatelor provenite din mai multe alte tehnici de comunicații digitale de marketing, în special în rețelele sociale, SEO (link-building), marketingul de parteneriat și marketingul viral.

PR-ul online este foarte similar cu PR-ul tradițional în sensul că este vorba despre influențarea oamenilor, mai degrabă decât cumpărarea de anunturi. Acest efort de a influenta audienta ar putea avea ca rezultat o poveste într-o revistă, ziar, blog sau social media.

creare magazin online

CARE ESTE DIFERENTA DINTRE PR TRADITIONAL SI PR ONLINE ?

În mod obișnuit, atunci când oamenii vorbesc despre PR tradițional, se referă la mass-media tradițională: ziare, televiziune, radio și reviste.

Desi prin PR online se pot adresa si canalele traditionale ceea ce face diferenta la nivel de abordare este faptul ca PR-ul online se adreseaza in special mediilor si platformelor online de genul:

  • Columniști și scriitori tradiționali (la fel ca PR tradițional)
  • Bloggeri: amatori și profesionisti
  • Site-uri web și site-uri de marcă
  • Utilizatorii Twitter (bazați pe interesele și interesele acestora)
  • Utilizatorii media social: Facebook, Google Plus, Pinterest, Reddit, etc
  • Premii, evenimente și expoziții
  • Directoare, liste și organizații
creare magazine online

DE CE ESTE IMPORTANT PENTRU BUSINESS-UL DUMNEAVOASTRA ?

  1. INFLUENTA ONLINE. PR-ul online este o metoda relativ ieftina de a va face business-ul cunoscut indiferent ca este vorba despre audienta de nisa sau audienta de masa.
  2. COST. Singurul cost pentru PR online este cel legat agentie sau staff-ul intern care este responsabil de dezvoltarea planului de PR, concept si continut. Avand in vedere ca nu exista costuri asociate cu plasamentul reclamelor (cum exista in varianta traditionala TV, radio, etc) costul general este mic.
  3. CREDIBILITATE. Comentariile facute de catre o persoana care nu apartine companiei dumneavoastra sunt considerate mult mai autentice si de aceea ajuta foarte mult la ridicarea gradului de incredere in brand.
  4. AJUTA SEO. Articolelele scrise de catre persoanele care influenteaza, contin de cele mai multe ori link-uri cate site-ul dumneavoastra. Acest lucru ajuta la plasarea in pozitii superioare in cadrul motoarelor de cautare.
  5. PROTECTIA/CRESTEREA PERCEPTIEI BRANDULUI. Articlolele si comentariile favorabile au puterea de a creste reputatia unui brand fata de audienta tinta.