Promovare SEM si SEO

SEO Webexpert

Daca aveti o afacere sau doriti pur si simplu sa fiti cunoscuti in mediul online atunci sunteti unde trebuie.
Luand in calcul rata de utilizare a internetului din ziua de azi, a nu fi prezent in mediul online inseamna a nu lua in calcul o componenta foarte importanta de promovare care se traduce in final intr-o pierdere de oportunitati.
De asemenea, statisticile ne arata ca folosirea mijloacelor de comunicare mobila, tableta sau telefon este intr-o crestere accelerata de la an la an iar 90% dintre utilizatorii de device-uri mobile cauta informatii pe internet direct de pe acestea.

creare site web

CE ESTE SEM?

Search Engine Marketing (SEM) este o strategie de marketing digital utilizată pentru a spori vizibilitatea unui site web în paginile cu rezultatele motorului de căutare.

În timp ce termenul din industrie s-a referit odată la activitățile de căutare organică, cum ar fi optimizarea motorului de căutare (SEO) și plătit, acesta se referă acum aproape exclusiv la publicitatea de căutare plătită.

Search engine marketing este, de asemenea, denumit alternativ căutarea plătită sau plata pe clic (PPC).

sem

DE CE ESTE SEM IMPORTANT PENTRU BUSINESS-UL DUMNEAVOASTRA ?

 

  1. PLATITI DOAR PENTRU CLICK. Cand vorbim de SEM trebuie sa stiti ca nu veti plati nimic pentru ca Google sa va afiseze anuntul. Plata se face pentru fiecare click pe care un potential client il da pe acel anunt. In acest mod pierderile cu cheltuielile traditionale in care nu se stie daca a fost sau nu atins publicul tinta sunt eliminate. În marketingul motoarelor de căutare, agenții de publicitate plătesc doar pentru afișările care duc la vizitatori făcând acest in mod un pas inainte in cheltuirea eficienta a bugetului de marketing.
  2. FOCUS PE SEGMENTUL TINTA. Anuntul dat de dumneavoastra va aparea doar in fata clientilor care au cautat pe Google un anumit cuvant sau expresie pe care o stabiliti in prealabil. Motorul de căutare de căutare ajunge la consumatori exact la momentul potrivit: atunci când acestia sunt deschisi la informații noi. Spre deosebire de majoritatea publicității digitale, marketingul motorului de căutare nu este intruziv și nu întrerupe sarcinile.
  3. ALOCARE MAI BUNA A PRFOTABILITATII. Puteti vedea care este randamentul fiecarui cuvant cheie in parte.
  4. PREVIZIBILITATE. Traficul, pozitionarea in motoarele de cautare si rezultatele in general sunt stabile si sunt previzibile in comparatie cu SEO.
  5. SIMPLITATE DPDV TEHNIC. Obtinerea unei pozitionari mai bune se datoreaza unei combinatii intre suma licitata si scorul de calitate. Este mult mai simplu fata de cerintele pe termen pe care le gasim la SEO.
  6. REMARKETING. Ori de cate ori apelati la publicitatea platita, Google va ofera posibilitatea de a retrimite anunturile dumneavoastra persoanelor care au dat click pe anuntul platit si dupa ce acestia au iesit de pe site. Acest lucru poate imbunatati considerabil conversiile.
  7. VITEZA DE IMPLEMENTARERezultatele sunt imediate cu SEM. Este, probabil, cel mai rapid mod de a conduce traficul către un site Web.
  8. BRAND. Testele au aratat ca exista un efect de branding in publicitatea platita chiar daca clientii nu dau click pe anunturi.

Ca un bonus suplimentar, fiecare vizitator îmbunătățește treptat clasamentul site-ului în rezultatele căutării organice. Întrucât consumatorii introduc întrebări de căutare cu intenția de a găsi informații de natură comercială, aceștia se află într-o postura optima de a primi mesajele de marketing și de a fi considerati ulterior ca potențiali clienți.

CE ESTE SEO?

SEO este o disciplină de marketing axată pe creșterea vizibilității în rezultatele motorului de căutare organic (neplătit).

SEO cuprinde atât elementele tehnice și creative necesare pentru a îmbunătăți clasamentul, a conduce traficul și a spori gradul de conștientizare în motoarele de căutare. Există multe aspecte legate de SEO, de la cuvintele de pe pagina dvs. la modul în care alte site-uri se leagă de site-ul dvs. pe web.

Uneori SEO este pur și simplu o chestiune de a vă asigura că site-ul dvs. este structurat într-un mod în care motoarele de căutare înțeleg.
servicii SEO

DE CE ESTE SEO IMPORTANT PENTRU BUSINESS-UL DUMNEAVOASTRA ?

 

  1. GENERATOR SEMNFICATIV DE TRAFIC. Se stie ca o pozitionare organica superioara in motoarele de cautare atrage foarte mult trafic catre site cu conditia ca implementarea sa se faca in mod corect.
  2. FOCUS PE SEGMENTUL TINTA. Clientii pe care ii aduceti catre site sunt doar aceia care au cautat un cuvant, expresie sau fraza pe care ati facut optimizarea.
  3. COST FOARTE SCAZUT. Pentru optimizare organica nu exista costuri de media. Singurele costuri sunt cele legate de procesul de optimizare.
  4. DINAMIC. Robotii de cautare vor analiza siteurile populare in fiecare zi astfel incat orice continut nou va fi adaugat rapid in topul cautarilor.

 

Majoritatea traficului web este condus de motoarele de căutare comerciale majore, Google, Bing și Yahoo !. Deși mass-media, social media și alte tipuri de trafic pot genera vizite pe site-ul dvs., motoarele de căutare reprezintă principala metodă de navigare pentru majoritatea utilizatorilor de internet. Acest lucru este valabil dacă site-ul dvs. oferă conținut, servicii, produse sau doar informatii despre orice altceva.

Dacă motoarele de căutare nu vă pot găsi site-ul sau nu pot adăuga conținutul dvs. în bazele lor de date, vă veti lipsi de oportunități incredibile de a genera trafic pe site-ul dvs.

Experiența a arătat că traficul generat de motoarele de căutare poate face (sau poate distruge) succesul unei organizații. Traficul orientat către un site web poate oferi publicitate, venituri și expunere cum nici un alt canal de marketing o poate face. Investiția în SEO poate avea o rată excepțională de rentabilitate în comparație cu alte tipuri de marketing și promovare.