Promovare Social Media

promovare-social-media

CE ESTE PROMOVAREA PRIN SOCIAL MEDIA ?

Promovarea prin Social Media este o categorie importanta a Marketingului Digital si implica incurajarea comunicarii cu clientii pe site-ul sau prezenta in social media (Facebook, Twitter) a unei companii precum si pe forumuri sau bloguri.

Aceasta forma de marketing digital implică crearea și distribuirea conținutului pe rețelele de social media pentru a vă atinge obiectivele de marketing și branding. Marketingul media social include activități cum ar fi postarea de actualizări de text și imagine, videoclipuri și alte tipuri de conținut care implică implicarea publicului, precum și publicitatea media plătită.

promovare social media
facebook marketing

Prin intermediul paginilor business-friendly, Facebook permite promovarea produselor sau a serviciilor intr-o maniera prietenoasa, in care oamenii (fanii paginii) aleg ce branduri le plac si de la care vor sa primeasca actualizari.
Facebook este lider din punct de vedere al numarului de utilizatori care folosesc aceasta platforma, avand peste 5 milioane de utilizatori numai in Romania, numarul acestora fiind abia la jumatate cu un an in urma. Companiile multinationale au o strategie bine definita de promovare prin intermediul Faceboook si interactioneaza cu fanii lor zilnic, tinandu-i la curent cu cele mai noi anunturi sau produse.
Este modalitatea cea mai eficienta de a mentine legatura cu potentiali clienti ai dumneavoastra.

DE CE ESTE IMPORTANT MARKETINGUL PRIN SOCIAL MEDIA PENTRU BUSINESS-UL DUMNEAVOASTRA ?

  1. CRESTE TRAFICUL CATRE SITE. O prezenta proeminenta in social media precum si publicarea de continut viral va genera mult trafic catre site prin atragerea si implicarea grupurilor tinta.
  2. CREEAZA CONVERSII. Odata ce promovarea prin social media va trimite trafic catre site, daca optimizarea paginilor pe care ajung persoanele este facuta corect, rata conversiilor va creste.
  3. PROMOVEAZA SI CREEAZA IDENTITATE DE BRAND. O prezenta constanta in social media in sensul educarii publicului, incurajarii acestuia sa isi exprime ideile, a ascultarii cerintelor acestuia si iesirii in intampinarea nevoilor exprimate va face ca nivelul de perceptie, identitate si autoritate a brandului sa creasca.
  4. COST SCAZUT. Promovarea prin social media are un cost scazut. Crearea unor pagini de brand nu costa nimic. Singurul cost este cel asociat cu publicitatea platita care este mult mai mic decat costul publicitatii traditionale.
  5. COMUNICA. Promovarea prin social media are avantajul de a atinge audiente foarte mari si astfel mesajele dumneavoastra vor fi distribuite si vor ajunge catre foarte multi utilizatori de social media intr-un timp foarte scurt.